Heklana kapa - beretka sa šiltom

 Francuska kapa sa šiltom


Cap - Beret with visor


Beretki sam dodala šilt i mislim da izvrsno pristaje. Radila sam jednostruko, jer ovaj bod ima jednaku i prednju i stražnju stranu.
Kako je dosta debelo tkanje, mislim da nije potrebno umetati podlogu za šilt, pa je ovaj dodatak bilo vrlo jednostavno napraviti.


crocheted cap - beret with visor


Nemam shemu za šilt, koristila sam svoju staru kapu i pokušala dobiti sličnu veličinu šilta, i unatoč nekim sitnim pogreškama, mislim da je rezultat prihvatljiv.
Radila sam istim bodom kao kapu, ali sa manjom heknadlom, jer sam željela dobiti nešto čvršće pletivo.


crocheted cap - beret with visor




Počela sam sa crnom vunom, svaki red radila jednom bojom slijedeći redosljed kao na kapi i završila crnom bojom.

  • 1. započela sam sa 26 svežnjastih stupića, 
  • 2. red - 24 stupića, oduzela sam po jedan stupić sa svake strane, da dobijem zaobljen završetak,
  • 3 red - 22 stupića, oduzimanje po 1 na svakom kraju,
  • 4. red - 18 stupića
  • 5. red - 16 stupića,
  • 6 i 7. red heklala sam sa crnom vunom okružujući šilt  s prelaskom na rub kape sa strane šilta, tako da dobijem blagu krivinu.
Najveća gnjavaža bili su krajevi niti koje je trebalo uvući i sakriti. 

Još ću razraditi način rada za šilt kape i uskoro ću pokušati napraviti šilt sa podlogom. 
To bi trebalo dati čvrsti šilt, i mislim da je neophodno ako se radi bodovima koji daju različit izgled lica i naličja.


Hvala na posjeti i želim vam zabavno heklanje!








Primjedbe