Kako napraviti jednostavan heklani šal, kapu ili traku za glavu

Ovaj mrežasto heklani kružni šal vrlo je praktičan jer ga možemo nositi na 3 načina

heklani mrežasti šal, kapa ili traka za kosu


  1. Kao šal


heklana mrežasta traka za kosu u 4 boje


2. Kao traka za kosu



jednostavni mrežasti heklani šal ili kapa u više boja


3. Kao kapa, ako gornji rub stisnete običnom gumicom za kosu.


jednostavna mrežasta heklana kapa ili šal u 4 boje


To je vrlo jednostavan uzorak i mogu ga bez problema napraviti početnici, ako su naučili raditi visoke stupiće s jednim navojem.


    Zgodno je za djevojke koje nose rep, jer se može provući kroz gornji otvor kape.
    
    Može se izraditi heklana traka koja se provuče uz gornji rub šala, a na nju se mogu                dodati i pomponi ili heklani cvjetići.
    Ukoliko namjeravate ovaj šal nositi kao kapu, preporučujem napraviti nešto veću širinu,        tako da se može donji rub kape presavinuti 1 - 2 puta.
    Ja ću ga nositi samo kao šal ili traku za glavu, pa sam ga napravila s manjom širinom.



kako napraviti jednostavni heklani mrežasti šal


Heklala sam od 100% akrilne pređe Meri, proizvodnja Unitas Zagreb.  Ja sam koristila 4 klupka od 50 g, od svake boje po jedno. Za ovo predivo preporučuju se igle veličine 3 - 4, a ja sam koristila kukicu od 4,5 mm,  jer volim da mi bude mekana tekstura.
Ne potroši se puno, vjerujem da mi je ostalo dovoljno i za rukavice koje još namjeravam napraviti.

Izrada

Heklala sam ravno, kao svaki običan šal i kad sam bila zadovoljna dužinom, onda sam spojila krajeve. Imajte na umu da je širina šala u stvari visina kad se spoji, i tako se dobiju okomite izmjene boje. 
Započela sam sa 40 lančića s crnom vunom, 2 lančića za prijelaz u novi red i dalje: 

*1 visoki stupić s navojem, 2 lančića, 1 visoki stupić s navojem u 3. očicu lančića, 2 očice lančića...* Ovo se ponavlja od * do*, na kraju 2 očice lančića za prelazak u slijedeći red i dalje jednako kao prvi red. 

Ja sam radila:

-    3 reda crnom vunom
-    zatim 6 redova sivom
-    6 redova ljubičastom
-    6 redova svjetlo ljubičastom
-    opet 6 redova sivom
-    3 reda crnom 

i na kraju spojila šal.


Ovo je sve okvirno, širinu možete povećati, kao i dužinu, izbor boja prediva prema inspiraciji :)

Ako ste pokušali ovo napraviti, molim vas, javite mi jesam li razumljivo napisala uputstvo.

Ostanite na sigurnom i toplom i želim vam ugodno heklanje!





Primjedbe